HR Alert
close Open
HR Alert

HR Alert biedt u de essentie van HR-nieuws in België!

Schrijf je in op de nieuwsbrief

Maak kennis met onze nieuwe module Onkostennota's !


Automatiseer uw onkosten met Kelio

Het beheer van onkosten krijgt soms weinig aandacht binnen de prioriteiten van bedrijven op vlak van HR-digitalisering. Nochtans kan een krachtig hulpmiddel u veel tijd en geld besparen door de taken rond de verwerking van professionele uitgaven te automatiseren. Vanuit dit standpunt hebben de experts van Kelio een innovatieve, modulaire en gebruiksvriendelijke digitale oplossing ontwikkeld. Voor een onkostenbeheer dat zowel snel als efficiënt is, ontdekt u de nieuwe module “Onkostennota's” van Kelio.

Digitalisering van professionele uitgaven: hoe werkt de tool van Kelio?

Met de module “Onkostennota’s” van Kelio digitaliseren uw medewerkers hun bewijsstukken met de camera van hun smartphone. De gegevens worden automatisch verwerkt via OCR-technologie. De managers ontvangen een melding en keuren de uitgave goed, rechtstreeks via hun eigen smartphone (of op PC, tablet), volgens het goedkeuringsproces dat in uw bedrijf is vastgelegd. De toewijzing van kosten verloopt automatisch zodat u een strikte, realtime opvolging krijgt en een analytisch inzicht in uw uitgaven. De gegevens kunnen naar uw boekhoudsoftware overgedragen worden om de verwerking te versnellen, dubbele invoer te vermijden en fouten te beperken.

Wat zijn de troeven van de digitale “Onkosten”-oplossing van Kelio?

Met oog voor de concrete noden en de bredere uitdagingen van bedrijven hebben de specialisten van Kelio een performante, aanpasbare en gebruiksvriendelijke oplossing ontwikkeld. Beschikbaar op smartphone, is de module “Onkostennota’s” gelijktijdig toegankelijk voor de verschillende gebruikers, overal en op elk moment, met maximale flexibiliteit als uitgangspunt. Afgestemd op uw werkprocessen, beantwoordt het zowel aan de behoeften van medewerkers en hun managers, als aan die van HR- en boekhoudprofessionals. Praktisch en intuïtief: dit hulpmiddel voor onkostenbeheer is toegankelijk voor alle gebruikers die over een profiel en toegang beschikken dat aangepast is aan hun rol binnen de organisatie.

Kelio integreren: welke voordelen voor uw bedrijf?

Door voortdurend te luisteren naar de uitdagingen van haar klanten, blijft Kelio dicht bij de realiteit van het werkveld om relevante digitale oplossingen te ontwerpen. In lijn met deze aanpak heeft de nieuwe module “Onkostennota’s” een meervoudige, concrete en snelle impact in het dagelijkse bedrijfsleven.

  • Tijdswinst: bewijsstukken worden gescand, onmiddellijk verwerkt, door de verantwoordelijken goedgekeurd en automatisch geregistreerd in uw boekhouding.  
  • Minder fouten: dit gestandaardiseerd proces beperkt het verlies van documenten, dubbele ingaven en invoerfouten.  
  • Processen verbeteren: de strikte opvolging van onkostenrapporten vergemakkelijkt het werk van managers, HR en boekhouding, voor een performanter bedrijf.  
  • Strategische benadering: de software biedt u een gecentraliseerd en volledig overzicht voor een strategische analyse van de uitgaven.  
  • Tevreden medewerkers: Kelio versnelt de verwerking van onkostennota’s en zorgt voor snelle en correcte terugbetalingen aan de medewerkers.  
  • Wettelijke conformiteit: de tools van Kelio zijn ontwikkeld met strikt respect voor de fiscale en wettelijke normen.  

Wilt u alles weten over de nieuwe module “Onkostennota’s” van Kelio? Bezoek dan onze webpagina en neem contact op met onze experts.



Demo aanvragen >