Advertorial

Printervriendelijke versieVerstuur naar een vriend

Back

Advertorial: een artikel ondersteund door bannering

Een kort artikel in de HR Alert e-zine dat uw product(en) of dienst(en) in de kijker zet en de lezer aanzet om te profiteren van uw aanbod, om deel te nemen aan een seminarie, om documentatie te downloaden op uw website… Uw banner wordt als ondersteuning, gedurende de verschijningsperiode van de advertorial, geplaatst op hralert.be.

Te leveren materiaal

  • Tekst

- Titel : in het Frans en het Nederlands, max. 40 karakters, inclusief spaties. Geen uitroepingstekens, geen woorden in hoofdletters behalve voor merknamen (SAP, IBM...). Indien u over een landingspagina beschikt op uw website, die het thema van de advertorial ondersteunt, kan de titel van de advertorial de hyperlink zijn naar uw landingspagina. In dit geval is het aangewezen om dezelfde titel te gebruiken voor de advertorial als op de landingspagina.

  Het artikel: maximum 500 karakters, inclusief spaties. Korte artikels presteren in het algemeen beter. Bepaalde elementen (de naam van een event, de titel van een white paper,…) kunnen op de voorgrond geplaatst worden door in ze in het vet te drukken.

- Call to action: kort en duidelijk bericht onderaan het artikel in vet en onderlijnd.  Voorbeeld : «Schrijf u in voor (naam van het seminarie)» of «Download (dit document)». Deze call-to-action is tegelijk ook een hyperlink naar uw landingspagina. Als alternatief kan u een e-mail mailto:link gebruiken.

 

  • Visuals

- De eventuele te integreren visuals (logo of afbeelding) dienen aangeleverd in gif, jpg of PDF bestandsformaat. Voeg de hyperlinks (zowel voor de NL als voor de FR versie) toe als u de gebruikers vanuit de visual naar uw site wil laten doorklikken.

- De banner:

o   in het Frans en het Nederlands

o   aanvaarde bestandsformaten: jpg, gif, geanimeerde gif of png

o   180 px (breedte) op 150 px (hoogte) of 120 px (breedte) op 600 px (hoogte)

o   de URL van een website voor de twee versies (NL en FR).

 

Leveringstijd

De tekst(en), visuals en linken moeten een week voor de verschijningsdatum bij ons aankomen.

Onze partners